سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/4/6
4:46 ع

ایگولد چیست؟‌ <\/h1>

ایگولد یک سیستم اعتباری و یک بانک اینترنتی است که جهت افتتاح حساب در آن نیازی به داشتن اعتبار نیست. مبالغی که در حساب ایگولد واریز میشود ، به صورت وزنی و بر اساس قیمت فلزات ( طلا )‌ قابل محاسبه است . مثلا اگر هر اونس  طلا 450 دلار باشد و شما بخواهید 450 دلار به حساب خود واریز نمائید در حقیقت یک اونس طلا در حساب شما وجود دارد. حال اگر قیمت طلا تغییر نماید اعتبار شما نیز تغییر میکند.

وجه ایی که در حساب ایگولد شما موجود است , پول الکترونیکی نامیده میشود و تبدیل پول الکترونیکی به پول فیزیکی در این سیستم به راحتی ممکن است.

تاریخچه شرکت ایگولد

شرکت ذخیره نقره و طلا ( G & GS ) در سال 1996 به صورت سیستم پرداخت ایگلد بنیان نهاده شده و تا سال 1999 بخشهای مختلف آن جهت پرداخت و مبادلات تجاری مختلف توسعه پیدا کرد. در ژانویه 2000 جهت کاهش ریسک مالی شرکت Nevis.wl با مسئولیت محدود ایجاد گردید. در حال حاضر اکثر کشورها  ( G & GS ) را به رسمیت شناخته و تبادل مالی آن را پذیرفته اند. مدیریت سایت بر عهده دکتر داگلاس جکسون که یک متخصص فیزیک در زمینه پرتونگاری غدد داخلی است میباشد. وی از سال 86 تا 92 در بخش پزشکی ارتش آمریکا به کار مشغول بوده است . در سال 1995 بر پایه مطالعات به خصوص در زمینه های مالی و اعتباری سیستم پرداختهای ایگلود را بنیان نهاد و در نوامبر 1996 به صورت Online  افتتاح کرد.

برای چه از حساب ایگولد استفاده کنیم؟ <\/h1>

امروزه استفاده از کارتهای اعتباری بین المللی و به تبع آن تجارت الکترونیک در ایران با مشکلات متعددی مواجه است. به منظور تسهیل تبادلات مالی در اینترنت از یک سیستم اعتباری جهانی به نام ( e-gold ) استفاده میشود.
در واقع شما برای فعالیت مالی در اینترنت نیاز به یک حساب اینترنتی دارید.با مراجعه به سایت
e-gold میتوانید یک حساب اینترنتی به صورت کاملا مجانی برای خود ایجاد نمائید . این حساب برای دریافتها و پرداختهای مالی شما در مراحل بعد مورد استفاده قرارخواهد.

اکثر سایتهای اینترنتی به خصوص سایتهای مالی و تبلیغاتی دنیا ایگولد را می پذیرند و شما به راحتی می توانید تبادلات مالی خود را از طریق ایگولد انجام دهید.

 نحوه واریز پول به حساب ایگولد چگونه است؟

معمولا از دو طریق امکان پذیر است :

  1-    انتقال پول از یک حساب به حساب دیگر که درکمتر از چند ثانیه صورت می گیرد.

  2-    استفاده از سایتهای واسطه (Exchange) و بانکها با استفاده از حساب ارزی .

در روش اول شما وجه موردنظر را از اشخاصی که وجه e-gold در حسابشان موجود دارند می خرید به این صورت که با این اشخاص (فروشنده های ایگولد) تماس می گیرید و در ازای مثلا دلاری 890 تومان از آنها دلار ایگولد می خرید و این اشخاص با استفاده از امکان Spend در منوی e-gold انتقال وجه را از حساب خودشان به حساب شما میسر می سازند.

و در روش دوم که مناسب برای اشخاصی است که با مبالغ بالا کار میکنند , شخص با مراجعه به بانک موردنظر و افتتاح حساب ارزی مقداری دلار برای خرید اعتبار ایگولد به شرکتهای Exchange پرداخت میکنند و شرکت موردنظر با کسر مقداری کارمزد معادل دلاری e-gold را به حساب شخص واریز میکند  

 

نحوه خارج کردن پول از حساب ایگولد چگونه است؟  

می توانیم کلیه در آمد ها را توسط یک چک از e-gold دریافت کنیم و یا با داشتن حساب ارزی در یکی از بانکهای ملی یا رفاه یا تجارت آنرا دریافت کنیم و یا اینکه موجودی خود را به ازای مثلا هر دلار 850 تومان به حساب کسانی که در ایران هستند و خریدار آن هستند بفروشیم . دریافت وجه ازطریق این سایت و انتقال آن به ایران به راحتی ممکن است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت https://www.e-gold.com مراجعه کنید

برگرفته ازhttp://mehdifarhani.pib.ir


مشخصات مدیر وبلاگ
 
جواد توکلی[23]
 

سنم کمه اما مگه بزرگی به سنه تا حالا چند تایی هم وبلاگ داشتم امید وارم خوشتون بیاد


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ