سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/8/27
5:33 ع

http://up.vatandownload.com/images/7grii6whwe1v82okbhnh.jpg

دانلود ویندوز 8 - نسخه ی آزمایشی - Beta


نسخه ی آزمایشی  ویندوز8  تنها برای تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخی از گروه های هک برای استفاده عموم در اینترنت به اشتراک قرار
داده شده است. این نسخه  با مشخصات Milestone 1 (M1) Build 7850 منتشر شده
است و بسیاری از ویژگی های ویندوز 7 را داراست. خبرها حاکی است که مایکروسافت قصد دارد نسخه فینال این ویندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتیجه در طی این یکسال نسخه های آزمایشی بسیار زیادی از این ویندوز منتشر خواهد شد. همچنین در رابطه با ویژگی های این ویندوز میتوان به اضافه شدن امکانات جدید همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)i اشاره نمود. علاوه بر این ظاهر ویندوز نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است. در حال حاضر تنها نسخه 32 بیتی این ویندوز در دسترس عموم قرار گرفته و کاربران می توانند برای تست از آن استفاده کنند.


توجه : این ورژن  آزمایشی و فقط برای تست میباشد که ورژن آلفا نیز پارسال در وب سایت وطن دانلود قرار داده شده بود . ویندوز 8 به صورت رسمی منتشر نشده است و افرادی که این ویندوز را به عنوان ویندوز 8 در اینترنت به فروش میرسانند کلاهبردانی بیش نیستند ! در خرید های اینترنتی خود دقت کنید و فریب شعار های تبلیغاتی برخی وب سایت ها را نخورید .

لینک های دانلود


PCSharp       فایل...
مشخصات مدیر وبلاگ
 
جواد توکلی[23]
 

سنم کمه اما مگه بزرگی به سنه تا حالا چند تایی هم وبلاگ داشتم امید وارم خوشتون بیاد


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ