سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/6/2
8:0 ص

در این نمی توان شک داشت که اینتل مرزهای نوآوری را با تلاش های بی وقفه اش آنچنان شکافت که بسیاری از مردم توانستند به صورتی هیجان انگیز به خواسته هایشان از فن آوری دست پیدا کنند.


یکی از شعارهای اینتل این است:

ما هرگز متوقف نخواهیم شد.
برای پیشرفت تکنولوژی، بهتر شدن وضعیت آموزش و پرورش، ارتقای سطح فرهنگ، به تولید خود ادامه خواهیم داد. تلاش ما برای این است که راه حل های بیشتر و بهتری را برای استفاده عموم انسان ها از فن آوری به وجود آوریم.

اینتل جزو شرکت هایی بود که باعث به وجود آمدن PC ها شدند و باعث شد برنامه های ابتکاری فراوانی برای PC ها ساخته شود.

همچنین اینتل با حدود 60 کشور در جهان، برای گسترش برنامه های سازمانی و دولتی مختلف همکاری تنگاتنگ داشته است.


با ارائه تکنولوژی های ارتباط بی سیم باند پهن Wi-Max ، Wi-Fi ، 3G و خطوط پر سرعت ADSL که بر پایه استفاده از کابل است، راه را برای اتصال تعداد بیشتر از انسانها به یکدیگر در هر مکانی که می خواهند باشند،تامین کرده است.


اینتل به بهبود آموزش و پرورش در مقیاس جهانی متعهد است و این کار را باتمرکز مداوم بر روی دانش آموزان و معلمان، در حالی که از فناوری تاثیر می گیرند انجام داده است.


راه حل های اینتل برای حمایت از توسعه مهارت های قرن 21 :
سوادآموزی دیجیتال
حل مشکلات و تفکر انتقادی
استفاده شهروندان از اینترنت
نیاز به ایجاد محتوای محلی
همچنین اینتل ازبرنامه های محلی تولید محتوا و خدماتی این چنینی حمایت می کند.


امکاناتIntel Core i7


مرور کلی محصول

پردازنده ارائه شده، برای انجام عملکردی هوشمند، از فن آوری بی همتایی بهره می جوید. قابلیت انجام وظایف زیادی را در یک زمان داراست، از جمله ایجاد ویدئو های دیجیتال و اجرا کردن بازی هایی که دارای بار سنگین پردازشی می باشند.


پشتیبانی از چهار هسته پردازش

ادغام چهار هسته کامل پردازشی در یک ویفر پردازنده. اختصاص چهار هسته فیزیکی برای کمک به سیستم عامل ها و برنامه ها که باعث خواهد شد عملکرد بهتری را داشته باشند. کاربران می توانند تجربه بهتری از عملکرد چند وظیفه ای را در بسیاری از برنامه ها و حجم های کاری مورد استفاده خود مشاهده کنند.


فناوری Hyper-Threading اینتل

ایجاد راه حلی برای استفاده دو پردازش همزمان در هر کدام از هسته ها که باعث شده در یک زمان شاهد انجام هشت پردازش باشیم. این مورد باعث شده است که انجام بار سنگین پردازشی را با استفاده از این پردازنده بدست آوریم.


اینتل با استفاده از فنآوری HT توانسته است به زیبایی هر چه تمام تر پردازش های موازی را دریافت، تکمیل و ارائه دهد. با استفاده از این فن آوری، سیستم عامل می تواند به عملکردهای چند وظیفه ای خود با آسانی هر چه تمام تر جامه عمل بپوشاند. با استفاده از پردازنده هایی که این قابلیت را دارند قادر خواهید بود تعداد بیشتری برنامه را در یک زمان هندل کنید و در زمان کمتری نیز به نتیجه مورد نظر خود دست یابید.


فناوری Intel Turbo Boost

به صورت پویا فرکانس پردازنده را در صورت نیاز افزایش می دهد. عملکرد این قسمت خودکار است و هنگامی که شما نیاز بیشتری برای پردازش دارید دست به کار خواهد شد.




8 مگابایت Smart Cache

این میزان در آخرین سطح کش قرار دارد (L3) و پردازنده را قادر می سازد تا تخصیص پویا و کارآمدی از حافظه پنهان مشترک، به هر چهار هسته موجود ارائه دهد. این مورد برای مطابقت با نیازهای برنامه های کاربردی مختلف و برای ذخیره سازی و دستکاری داده ها، کاربرد بسیار زیادی دارد.




کنترل کننده مجتمع حافظه
کنترل کننده مجتمع حافظه قابلیت خیره کننده خواندن / نوشتن حافظه رااز طریق عملکرد الگوریتم های کارآمد ارائه می دهد، رکود سرعت کمتر برای حافظه ، پهنای باند بالاتر بین حافظه و پردازنده Core i7 اینتل، حرکتی ایده آل برای داده ها و برنامه های کاربردی خواهد بود.

Intel HD Boost

شامل مجموعه کامل دستورالعمل های SSE4 ، بهبود قابل توجه طیف گسترده ای از دستورالعمل های چند رسانه ای و محاسبه های ویژه 128 بیت.


دستورالعمل های SSE 128 بیت اجازه می دهد در هر سیکل پردازشی، بازدهی بهتر پردازش را با استفاده از برنامه های بهینه شده SSE4 شاهد باشیم.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
جواد توکلی[23]
 

سنم کمه اما مگه بزرگی به سنه تا حالا چند تایی هم وبلاگ داشتم امید وارم خوشتون بیاد


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ